آمادگي كامل براي برگزاري انتخابات در استان يزد وجود دارد-مجلس نهم:226

خبرنگار يزد فردا - اعظم السادات ميرجليلي : محمود زارع رشكوئيه ( ناطق) در گفتگو با خبرنگار يزد فردا،افزود:تلاش تمامي دست اندركاران در امر انتخابات اين است كه انتخابات سالم و درخورنظام جمهوري اسلامي برگزار شود چرا كه مجلس شورای اسلامی از ارکان اصلی واساسی نظام است و انتخابات مجلس از اهمیت وحساسیت بالایی برخوردار است.

وي ادامه داد : در طول 33 سال از عمر نظام مقدس اسلامی تجربه برگزاری انتخابات متعدد را پشت سر گذاشتیم و در هر دوره از برگزاری انتخابات ،خصوصا در انتخابات سال 88 دشمنان در پی ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی بودندکه با حضور حداکثری مردم ،تمام توطئه های آنان نقش بر آب شد.


مسئول كميته تداركات و پشتيباني ستاد انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي استان يزد درادامه با بیان توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات سالم وبا حضور حداکثری مردم گفت: در این راستا مسئولان برگزاري انتخابات به عنوان خدمتگزاران مردم حداكثر توان خود را براي استفاده بهينه از امكانات در برگزاري انتخابات بكار گرفته اند و طي بازديد هاي دوره اي كه از شهرستانها انجام شد نسبت به رفع نواقص و تامين امكانات مورد نياز اقدام شده است .


مدير كل اداري مالي استانداري يزد ادامه داد: با محوريت ترابري استانداري يزد و استفاده از ديگر ادارات نسبت به رفع مشكلات حمل و نقل حوزه ها اقدام شده است.


زارع رشكوييه ( ناطق ) گفت: بايد مقدمات انتخابات بطورشايسته فراهم شود تا در روز انتخابات مردم با اطمينان كامل در آن حاضر شوند وحضور حداكثري مردم در انتخابات كه در واقع ركن اول انتخابات است تمامي محاسبات دشمن را بر هم خواهد.


مسئول كميته تداركات و پشتيباني ستاد انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي استان يزد گفت: تصميمات خوبي در خصوص تجهيز سخت افزاري  ساختمان تازه تأسيس ستاد انتخابات شهرستان يزد و فرمانداري ها ، تعداد و نحوه تأمين خطوط تلفن ،تأمين رايانه هاي مورد نظر ،وسايل نقليه ، پذيرايي و ... گرفته شده است.


زارع رشكوييه (ناطق )در پايان گفت:اميدواريم در زمينه برگزاري انتخابات با اشرافيت و تسلط كامل بر قوانين و همكاري و همدلي تمامي مجموعه ها و فعالان انتخاباتي در اجراي يكي از كارهاي شاخص كشور و استان در سال جاري موفق و استان نمونه اي در اين خصوص باشيم.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا